27/6/12

Targeta per la Ruth


Aquesta targeta la vaig fer per acompanyar el regal que tota la classe de 2on li fèiem a mestra.  Una blonda, cor de roba de sac, botonets i el millor complement: el botó creatiu de la col.lecció Rayuela, ideal per recordar els dies d'escola.  I a l'interior unes paraules d'agraïment i sobretot un GRÀCIES, que al cap i a la fi és una paraula força important i que a vegades ens oblidem de dir.


Aquesta targeta està inspirada en un detall molt especial que ens van fer l'Esther i la Marisa a totes les amigues de Fem Scrap el dia de l'arrossada !!!!

Moltíssimes gràcies per la vostra visita !!!

9 comentarios:

  1. T'ha quedat preciosa i segur que és un detall que li haurà arribat al cor a la mestra! M'encanta el cor amb roba de sac. Un petonet

    ResponderEliminar
  2. Una targeta molt bonica Raquel, el cor amb roba de sac es genial! Ptns

    ResponderEliminar
  3. Maco oi el cor?? Doncs aquesta és la inspiració de la Marisa i l'Esther !!!!

    Petonets,

    ResponderEliminar
  4. Què xula! M'agrada molt la idea per als profes. El cor i el botó són genials! je, je

    Petons.

    ResponderEliminar
  5. s molt xula, m'agrada molt el paper craft amb el vermell i sobretot la idea del cor amb tela de sac!!!

    ResponderEliminar
  6. Caram! m'he perdut moltes coses aquests dies que no he pogut mirar blogs.... tot xuper xulo, Raquel, sobretot l'àlbum i l'estoig de ganxet. Nenaaaaa! si ja ets tota una experta!!
    ptns!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...