2/1/13

Diari Nadal: 5 a 10

Comencem l'any amb unes pàgines del Diari de Nadal !!!
Empezamos el año con unas páginas del Diario de Navidad !!!

He intentant no endarrerir-me molt amb el diari, però he de reconèixer que amb tots els preparatius, activitats infantis i un llarg etc... doncs m'ha costat una mica però no l'he deixat aparcat. Així que avui us ensenyo més pàgines:
He intentado no retrasarme mucho con el diario, pero tengo que reconocer que con todos los preparativos, actividades infantiles y un largo etc... pues me ha costado un poco, pero no lo he dejado aparcado. Así que os enseño más páginas.




 Aquestes dues pàgines sòn de 15x8. Com que no hi vaig posar fotos, les vaig fer més petites.
Estas dos páginas són de 15x8. Como no le puse fotos, las hice más pequeñas.





Un detall d'aquesta pàgina, un botó de Station Scrap en paper aquarel.la, al que li vaig fer embossing daurat i vaig entintar amb distress tot el voltant. M'encanta adaptar-me els botons !!!
Un detalle de esta página, un botón de Station Scrap en papel aquarela, al que le hice embossing dorado y entinté con distres todo el borde. ¡ Me encanta adaptarme los botones !



Els millors desitjos per aquest 2013 que acabem d'estrenar !!!
Los mejores deseos para este 2013 que acabamos de estrenar.

7 comentarios:

  1. M'està encantant com et queda el diari :) I a la foto dels quatre esteu molt guapos, supos oque la veurem scrapejada més d'una vegada, eh?
    Ptns!

    ResponderEliminar
  2. T'està quedant preciós. És veritat esteu tots molt guapos! Petonets.

    ResponderEliminar
  3. Quin diari més xul.lo que tindràs Raquel!!!
    Feliç Any nou bonica!!
    Molts petons

    ResponderEliminar
  4. Un trabajo realmente muy bonito.
    ¡¡¡¡Me encanta!!!!!!!!!!!
    Muchas gracias por compartir todas tus creaciones para poder disfrutar de ellas.
    Besos de colores y bendiciones.
    ¡¡¡¡Feliz 2013!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. es una monada!! a veure si el nadal proxim m'animo ;)

    petonets

    ResponderEliminar
  6. madre mia! te está quedando precioso, que elegante y emotivo!! me encanta!!!!!!!!!
    un besote ^^

    ResponderEliminar
  7. Molt maco el diari, unes fotos precioses!!!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...